10.06.2013

İsa Mesih ile Röportaj

Mark Burnett'in yapımcılığında hazırlanan belgesel mini dizi olan Bible dizisi tarihin en iyi bilinen hikayelerini ve tarihi kişiliklerini anlatan belgesel film tarzında yapılmıştı.İçeriğinde Nuh tufanı,Musa'nın yaşamı ve Süleyman'ın Hükümdarlığı gibi konularda dahil olmak üzere tarihi değiştiren bir insan olan İsa'nın doğumunu,hizmetini ve öğretilerini yeni bir tarzla karşınıza getirmiştir. İsa'yı canlandıran aktör ise Diago Morgado olmuştu.


CBN kanalının dizi oyuncuları ile röpartaj yapmıştır. İsa'yı canlandıran Diago Morgado ile de röportaj gerçekleştirmişlerdir.

Muhabir: Bir Portekizli aktör İsa Mesih rolünü oynadı. Ne zaman bu rol yaklaşırken bir aktör olarak zihninizin içinden ne geçti?

Aktör: Benim ilk düşünce olduğunu düşünüyorum,ben bunu yapamam.Gerçekten.Bu çok fazla gibi.Hepiniz düşeceksiniz.Biz sadece bir hikaye anlatmak değil,biz insanların kalbine dokunmaya çalışıyoruz.Biz bu öyküyü yaşayarak anlatıyoruz.

Ben İncil'i bilerek büyüdüm.İsa Mesih'e inanarak büyüdüm.Yani gerçeği ile bu benim imanım ve kendi inancım,yer alırken bu gibi nasıl iyi birisini yapabilirim bunu biliyorum.Ben ne yapmalıyım?Biz insanlar hakkında bildiklerimizi denemeliyiz ya da deneyimlerinizi paylaşarak ben her ikisini yapmayı düşünüyorum.

Orjinal İngilizce Metin

REPORTER: A PORTUGUESE ACTOR PLAYS THE ROLE OF JESUS CHRIST.WHEN YOU WERE APPROACHED ABOUT DOING THIS ROLE AS A PERFORMER, AS AN ACTOR, WHAT WENT THROUGH YOUR MIND?

ACTOR:I THINK THE FIRST THOUGHT WAS, I CAN'T DO IT. HONESTLY. IT IS LIKE THIS IS TOO MUCH.YOU WILL ALL FALL AWAY.WE'RE NOT JUST TELLING A STORY. WE'RE TRYING TO TOUCH PEOPLE'S HEARTS.WE'RE TELLING A STORY THAT PEOPLE LIVE BY.

I GREW UP KNOWING THE BIBLE. I GREW UP BELIEVING IN JESUS CHRIST. SO WITH THE FACT THAT MY OWN FAITH AND MY OWN BELIEFS, GETTING INVOLVED IT'S LIKE HOW CAN I DO SOMEONE I KNOW SO WELL.WHAT SHOULD I DO? SHOULD WE GO TO WHAT PEOPLE KNOW ABOUT, OR SHARING YOUR OWN EXPERIENCES. I THINK I TRY TO DO IT BOTH.(2)

Kaynaklar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook Reklam

Blogger Template by Clairvo